09 November 2018

Jeep premiärvisar helt nya Jeep Wrangler

Jeep premiärvisar Wrangler för den äventyrliga resenären

Lanseringen av Nya Jeep Wrangler får en flygande start när FCA Sweden väljer att premiärvisa modellen för den äventyrliga affärsresenären på Swedavias flygplatser, Bromma Stockholm Airport och Göteborg Landvetter Airport. Med nya och effektivare turbomotorer, kraftfullare fyrhjulsdrift, ett tydligt fokus på komfort, säkerhet och uppkoppling är den ikoniska modellen mer redo än någonsin för det ultimata äventyret.

Det är inte nödvändigt att åka långt bort för att uppleva äventyr. Faktum är att ett spännande äventyr kan finnas precis runt hörnet. Varumärket Jeep är starkt förknippat med frihetskänsla och häftiga upplevelser och det gäller inte minst varumärkets ikonmodell Wrangler.
Med klassledande offroad egenskaper och unika öppna taklösningar (Open Air) triggar Jeep Wrangler äventyrslusten, utan att kompromissa med förväntningar på komfort, uppkoppling och bränsleeffektivitet.

- "Att premiärvisa Nya Jeep Wrangler på Bromma och Landvetter är ett annorlunda och effektivt sätt att kommunicera med vår målgrupp. Nya Wrangler erbjuder unika egenskaper och är den ultimata suven för den aktiva och äventyrliga resenären berättar Simone Lazzarin, Communications Manager för Jeep"

Fram till i slutet av januari 2019 kommer de båda flygplatsernas resenärer kunna beskåda
Nya Jeep Wrangler - dels i Unlimited utförande (fyra dörrar) och i off-road versionen Rubicon.
Den nya generationen av Jeep Wrangler har fått nya och effektiva fyrcylindriga turbo bensin- och dieselmotorer. De båda motoralternativen kompletteras av en ny 8-stegad automatväxellåda. Rubicon versionen erbjuder ett kraftfullare fyrhjulsdriftsystem kallat Rock-Trac, en ny generation Dana 44-axlar, Tru-Lok® differentialspärr fram och bak samt med möjligheten till att elektroniskt koppla ur den främre krängningshämmaren. Med andra ord Jeep Wrangler är mer redo än någonsin för det ultimata äventyret.

Över 9 miljoner resenärer besöker årligen Bromma och Landvetter. Swedavia äger, driver och utvecklar förutom Bromma och Landvetter även åtta andra flygplatser i Sverige.

- "FCA Sweden har regelbundet sedan 2014 marknadsfört nya spännande modeller på Swedavias flygplatser.
Fiat Chrysler Automobiles har genom skyltningen "Car box" möjlighet att exponera sina produkter för väldigt många resenärer i terminalerna. Även marknadsföringen i anslutning till Check-in diskarna når i princip 90-100% av alla resenärer berättar Christer Skeppner Produkt och Försäljningschef på Airport Advertising, Swedavia

 

senaste videorna

avancerad sökning

Sök...

Från
Till
Sök

Bilder


Download

Bifogade filer